Kuivausrumpu ei pysy kuumana

Kenmore Series 80 -kuivain

Suosittu Kenmoren kuivausrumpusarja.



Rep: 591



Lähetetty: 27.9.2011



Minulla on Sears Kenmore 80 -sarjan kaasukuivain (malli 110.72822101), joka kuivuu vain, kun tuntuu siltä. Koska se on yli 25-vuotias, se ei ole minulle mitään velkaa. Uskon kuitenkin, että se on todennäköisesti jotain yksinkertaista korjata. Katsoin etureiän läpi, ja näin tapahtuu: 10 sekuntia Startin painamisen jälkeen sytytin hehkuu noin 10 sekuntia ja sitten liekki tarttuu. Se palaa noin 7-8 minuuttia ja sammuu. Jatkoin katsomista noin 5 minuuttia, ja 45 sekunnin välein sytytin hehkuisi, mutta liekki ei kiinni. Olen jättänyt sen toimimaan noin 15 minuutiksi ja tarkistanut sen muutaman minuutin välein ... sama asia. Ei ole väliä onko minulla se asetettu automaattiseen kosteuden tunnistamiseen vai ajastettuun kuivaukseen. Googlen 'oireet' ja useita videoita tuli esiin. Ilmeisesti ongelmani saattaa olla 1) kuivausrumpuun ei pääse kaasua (selvästi tämä ei ole se, koska se syttyi 7-8 minuuttia) 2) kaasuventtiilikokoonpano 3) kaasuventtiilikäämi 4) tukossa oleva aukko. Kun annan kuivausrummun jäähtyä ja yritän sitten uudelleen, liekki yleensä kiinni. Mitään ideoita?



Kommentit:

Ei Oldturkey, tämä on hyvä luotettava, paremmin rakennettu kuin nykyiset koneet. Nykyään tuotetuissa kaasukuivureissa käytetään samaa tekniikkaa kuin tämän rakentamiseen. Jos tässä olisi merkkivalo, voisin tulla lähemmäksi samaa mieltä kanssasi. Käytän tällä hetkellä Maytag-kaasukuivainta, joka on yli 15 vuotta vanhempi kuin tämä, mutta jolla on samanlainen muotoilu.

27.9.2011 mennessä ABCellars



11 vastausta

Valittu ratkaisu

Rep: 26k

Kuten olet kuvannut tämän ongelman, se on todennäköisesti sytytin (hehkuva asia). Juuri se tarjoaa vastuksen antaa virran keloille, jotka avautuvat kaasuventtiilissäsi. Kun ne hajoavat, ne hehkuvat edelleen, mutta lämpö alentaa niiden vastustuskykyä ja siten virtaa, jonka ne tuottavat keloille. Jos se on huono, silmämääräinen tarkastus osoittaa, että suuri osa siitä on tylsää. Sen pitäisi olla 'kimaltelevaa' koko sen ajan. Jos se ei ole tylsää, ongelma on kaasuventtiilin 2 kelassa. Monissa paikoissa yritetään myydä sinulle koko venttiili. Älä osta sitä. Tarvitset vain kelat / solenoidit. Tämä on 25 dollaria tai vähemmän korjaus, jos teet työn. Tämän Kenmoren aikakauden valmisti Whirlpool. Tässä on ydin (Se on ollut sama vuodesta 1959 -?). Jos huomaat, että se ei ole sytytin tai kelat, ongelma on ajastimessa. Viimeinkin muistan, että ne olivat noin 100 dollaria, mutta se on ollut muutama vuosi sitten.

TOP 3 todennäköistä syytä

1) Huono sytytin

2) Heikot kaasuventtiilikäämit

3 tuntia

Kommentit:

Jos sinulla on kysyttävää tai kommentteja, kommentoi tätä tai sähköpostiosoitteeni on profiilissani. Olen työskennellyt 100: lla näistä. Vuodesta 1991 lähtien vielä enemmän samanmuotoisia sähkömausteissa. Minulla on yli 20 vuoden kokemus näiden työstä ammattimaisesti. 90% mahdollisuus, että sytytin hehkuu tai ei.

27.9.2011 mennessä ABCellars

Kiitos ABCellars. Tarvitsenko tätä osaa?

http: //www.searspartsdirect.com/partsdir ...

Lisäksi kun sanoit 'lämpö alentaa niiden vastustuskykyä', onko syy miksi liekki syttyy, kun kuivausrumpu on viileä, mutta se ei syty, kun kuivausrumpu on kuuma?

27.9.2011 mennessä Kathy Hirsh

Se on osa. Anteeksi, että olin alhainen hinnasta, jonka olen aina ostanut nämä tukkukaupat. Kyllä, hehkutangon sytyttimen vastusta alentava lämpö aiheuttaa sen, että se ei tuota riittävästi virtaa / ampeeria kelojen avautumiseksi kuumana, mutta syttyy jäähtymisen jälkeen. Jos sinulla on puristin ampeerimittarissa, voit varmistaa, että mittaamalla virrankulutus yhdellä sytytysjohdolla ja vertaamalla tätä mittausta kaasuventtiiliin leimattuun ampeeriarvoon. Yleensä silmämääräinen tarkastus, jossa sytyttimen 'tylsät' alueet osoittavat, että materiaali, josta se on valmistettu, hajoaa.

28.09.2011 mennessä ABCellars

Olen innoissani kokeilla tätä! Minulla ei vain ole selvää, kuinka päästä sytyttimeen. Antamasi linkin perusteella näyttää siltä, ​​että aion käyttää sitä edestä (napsauttamalla yläosaa ja poistamalla sitten etupaneeli). Suositteko sitä vai olisiko sitä helpompi käyttää takaa? Poikani Sterling (joka koodaa ifixitin ja teki paljon töitä vastausten parissa) on tulossa alas tänä viikonloppuna. Hän tuo vahvistinmittarin (eikö, Sterling?). Mutta kuulostaa siltä, ​​että olet jo määrittänyt ongelman. Joten ... tarvitsenko muita erikoistyökaluja kuin mahdollista amp-mittaria?

28.09.2011 mennessä Kathy Hirsh

Ei erikoistyökaluja. Ainoa tapa päästä siihen on nostaa yläosaa ja poistaa sitten etuosa. Sinun on poistettava hihna oikealta puolelta, liikuta vain hihnankiristintä ja se tulee heti moottoripyörältä. Sitten voit saada rummun pois tieltäsi. Takana on seinä, joka on hitsattu paikalleen. Jos visuaalisesti sytytin ei ole tylsää ja / tai 2., 3. sytytysyrityksessä, ampeeriluku lukee kaasuventtiileissä tai hiukan niiden yläpuolella, mikä ongelma on keloissa. Kelojen tulisi olla pienemmät kuin sytyttimen kustannukset. Ostin ne tukkumyynnissä, uskon, että ne olivat kuin 5 dollaria kukin. En usko, että se on kelat, koska se syttyy jäähtyessään. Yleensä kelojen kanssa se ei syty ensimmäistä kertaa. Kun katsot sytytintä, ellei se ole todella hajonnut, tiedät mitä minä kimallan. Kipinöiden tulisi olla kaikkialla. Kun katsot uutta, näet sen.

28.09.2011 mennessä ABCellars

Rep: 49

Epäilemättä se on # 3, kaasuventtiilin kelat. Vaihda ne ja pääset ylös. Tarvitset phillipsin ja 5/16 '' ruuvimeisselin. Jos phillipsisi on niin pitkä, että sinun on poistettava rumpu, ota huomioon, kuinka hihna on koukussa hihnapyörän ympäri, ja harjoittele sen irrottamista ja asettamista takaisin ennen rummun poistamista.

Rep: 49

En ole samaa mieltä ABCellersin kanssa. Kokemukseni mukaan jos sytytin on huono, kuivausrumpu ei kuumene lainkaan. Ja jos se lämpenee ensimmäisellä tai ensimmäisellä ja toisella yrityksellä ja sitten vain ei tartu liekkiin, sen lämmityskäämit joka kerta.

Kiitos, Frank.

Rep: 25

Heikot sytyttimet voivat aiheuttaa uunin vikaantumisen, mutta kaasukuivaimissa sytyttimet yleensä toimivat tai eivät. Minun oli kuitenkin testattava hyväksyttyjen vastausten teoriaa. Soitin paikantamaan sytyttimen ja mies kysyi minulta (kenelle uudeksi käytän töitä GE: ssä, kun he olivat vielä fresnossa mustakivellä) 'Mikä saa sinut ajattelemaan sen sytyttimen'? Sanoin hänelle, että seitsemän minuuttia, jolloin se lämmii, ei lämmennyt ennen kuin aloitin uudelleen, ja katsoin Internetistä todennäköisiä syitä. Hän kertoi minulle, että sytyttimet toimivat tai eivät, mikä kuulosti hyvältä minulle, koska olen työskennellyt monien kanssa, ja käski vaihtaa kelat. Vaihdoin sytyttimen omalle ('todisteelle') ilman muutoksia. Sitten vaihdoin kelat ja se toimi kuin viehätys. Voi, muuten, hän myös kertoi minulle, että en usko sitä, mitä luit Internetissä !!! Nykyinen kommentti lukuun ottamatta !!! Minun sanani

Kommentit:

Sinun ei tarvitse kiertää osien vaihtamista ongelman syyn selvittämiseksi. Aseta AMP-mittarin kiinnitin sytyttimen yhden johtimen päälle, jätä se 10 minuutiksi. Jos se on yli 15% pienempi kuin kelojen levyn lukema, ongelma on sytyttimessä - ei riittävän ampeerin vetäminen kelojen avaamiseksi. Toinen merkki huonosta sytyttimestä on, että siinä on tylsiä pisteitä ja se on kadonnut. - Sinä ja lähteenne olette WRONGE. Joten väärin, väärät tarpeet on kirjoitettu väärin.

8.6.2015 mennessä ABCellars

Sytytin on kuin lamppu: resistiivinen hehkulanka, joka hehkuu punaisena, kun sen läpi virtaa riittävästi sähkövirtaa. Se joko toimii tai ei. Sytyttimet testataan yksinkertaisella jatkuvuustestillä. Jos MM antaa äänimerkin, se on hyvä. Kaikki, mitä ABCellars puhuu 'paikoista ja kimalluksista', voi olla (tai ei), mutta OIKEA tapa kertoa on yksinkertainen jatkuvuustesti.

30.5.2017 mennessä xwpisonoma

Rep: 13

Sama ongelma meillä ... ei sytytä liekkiä, vain hehku sitten ei mitään, sitten toinen minuutti myöhemmin, vain hehku, sitten ei mitään. Vihaan pesukoneita ja kuivausrumpuja. Vihaan enimmäkseen olla sementtisessä kellarikerroksessa pölyn, nukan ja ahtaan tilan kanssa ja purkaa kaiken irti, testata sitä (ohmimittarilla), tehdä perusteellinen puhdistus myymälän tyhjiöllä, pudottaa pieniä ruuveja, löytää oikean kokoinen pistorasia , kolkuttamalla asioita ja leikkaamalla käteni ja käsivarteni metallilevylle. Sitten testaan ​​sen ja näen, että sytytin saa liekin kiinni ja mielestäni 'BINGO' se on kiinteä. Sitten saamalla kaikki takaisin kuivausrumpuun, yrittäen kiinnittää tuuletusputket takaisin ja paini pedon takaisin paikalleen, laita kaikki työkalut pois, siivota alue, kytke se takaisin, heitä vaatteet pesukoneesta kuivausrumpuun , käännä tikkari päälle JA ... vain hehku, sitten ei mitään, vain hehku, sitten ei mitään ... Kaikki tämä illalla ihanan 10 tunnin työpäivän jälkeen. Kuten mainitsin aiemmin ... vihaan pesukoneita ja kuivausrumpuja!

Kommentit:

Voin samaistua. Useimpia aluslevyjä ja kuivausrumpuja pidetään yhdessä 5/16 ', 1/4', Philips-pään kanssa, ja hyvin harvinaisissa tapauksissa löydät 3/8. Jos sinulla ei ole AMP-mittarin kiinnitintä sytyttimen vetämien AMP: iden mittaamiseen kelojen avaamiseksi, katso sytytintä. Jos se on tylsempi kuin kipinöinti, sytytin on todennäköisesti ongelma, etsi myös halkeamia sytyttimessä. Jos sytyttimessä ei ole halkeamia ja se on kaikki kipinää, kelat ovat ongelma 99% ajasta.

8.6.2015 mennessä ABCellars

Hahaha. Tunnen samoin!!!!!! Argh!

13.11.2015 mennessä sahatavara

Rep: 13

Paljon, paljon kiitoksia näistä tiedoista. Luettuani ABCellarsin viestin ja monet muut päätin ostaa sytyttimen ja kelat (noin 17 dollaria ja 10 dollaria Amazonissa). Asensin kelat ensin ja minulla oli sama ongelma. Se syttyi, kun se oli viileä, ja lopetti toimintansa, vaikka sytytin hehku. Kun olen poistanut sytyttimen, voisin kertoa tarkalleen, mitä hän tarkoitti sanalla 'menetti kipinänsä'. Asensin uuden sytyttimen ja ongelma ratkesi. Kiitos, jälleen ABCellars

Rep: 31

Arvostamaton työkalu, jonka törmäsin tämän tyyppiseen korjaukseen, on Reader's Digestin teos Uusi Fit-It-Yourself -opas. Siinä on useimpien tärkeimpien laitteiden ja vianmääritysoppaiden yleiset viat. Ja alle 20 dollaria eBayssa, se on varastaminen. Onnea!!

Kommentit:

Tämä on Frank on kenmore -kaasukuivurin mallinumero on11076742501 liekin polttimessa syttyy, sitten se sammuu, kun se nousee lämpötilaan, mutta se ei palaa vasta noin 4, 5 sykliä sitten, mitä se voi olla kiitos

9.9.2015 mennessä femmola2113

Rep: 1

Tiedän, että tämä on vanha, mutta jos menet osoitteeseen www.repairclinic.com, kirjoita mallisi # ja se antaa sinulle luettelon mallisi osista. Siinä on 2 videota testattavaksi ja toinen koneen purkamiseksi ja korjaamiseksi.

Minulla on myös Maytag-kaasukuivain. Ensimmäinen kuorma kuivuu, vasta toinen vasta vähän myöhemmin, kun se lepää jonkin aikaa, vaihdoin kaasuventtiilin solenoidin ja pyöräilytermostaatin, mutta en silti toimi. Katsoin peep-aukosta, kun kytkin sen päälle toisen pyykkilastan kohdalla, ja sytyttimen alue loisti minuutin ajan, mutta ei koskaan sytyttänyt ohjainta. Luulen, että se on sytytin ..... ehdotuksia?

Kommentit:

Kyllä sytytin. Lämpö aiheuttaa sen vähemmän vastusta, joten se ei riitä virtaa kelojen avaamiseen - OHMS-laki.

8.6.2015 mennessä ABCellars

Rep: 1

On mahdollista, että se voi olla vain terminen sammutus ... sammuttaa lämmitysosan ja antaa sen jatkaa pyörimistä? Minulla on samanlainen ongelma .. Minun täytyy vain päästä sinne ja tarkistaa se ... hyvää tietoa täällä, kiitos kaikille, jotka lähettivät!

Rep: 1

Voidaanko kelat ohittaa jatkuvuuden tarkistamiseksi. Pienin kahdesta kelasta lukee auki venttiilissäni. Minulla on sama ongelma sytyttimen hehkumisella, mutta ei solenoidin napsautusta tai valoa. Sytytin näyttää olevan kipinää. Kiitos

Kommentit:

Ei haittaa, huomasin, että niiden jatkuvuus voidaan testata, mutta tulokset voivat olla epävarmoja. Minun tapauksessani vaikka se ei lukea jatkuvuutta, sen pitäisi lukea jotain .. Joten tilaan kaksi uutta. Kahden päätelaitteen solenoidin tulisi olla välillä 1000 - 2000 ohmia.

kuinka tarkistaa, toimivatko kaiuttimet

23.8.2016 mennessä Bruce W Hatcher

Rep: 1

Vain lisätäkseni 0,02 dollaria, vaihdoin sytyttimen ensin. Se toimi muutaman ensimmäisen jakson ajan, mutta tiesin paremmin kuin saada toivoni ylös. 10-15 minuutin kuluttua se vain hehkui ilman sytytystä. Vaihdan kelat huomenna (ostin molemmat, koska osakauppa on noin 45 minuutin päässä).

Huomasin yhden asian: kun se lakkasi toimimasta, kuulin kolisevan äänen sytyttimen hehkun aikana. Ihmettelen, onko venttiilien sirinä. Se voi olla vihje, joka auttaa osoittamaan, onko kyseessä sytytin tai kelat (kaikilla meistä ei ole kiinnitettäviä ampeerimittareita).

Kommentit:

John, minulla on sama asia. Kuulen keloista kolisevan äänen, kun sytytin hehkuu. Ei kaasua, ei lämpöä. Vaihdoin venttiilikäämin, ei muutosta.

Ratkaisitko ongelmasi?

12.1.2016 mennessä Canon Carpool

Anteeksi, luulin seuranneeni tätä. Kyllä, kelojen vaihtaminen korjasi ongelman. Ja puhelu. Valitettavasti se ei auttanut tapaustasi. Kai chattering ei ole loppujen lopuksi aavistustakaan.

12.1.2016 mennessä John Breen

En löydä ongelmaa. Ok, minulla on se ongelma, että liekki syttyy 2-5 sekunniksi ja sammuu sitten. Kuivausrumpu pyörii noin minuutin ajan ja saan liekin 2-5 sekunniksi ja sammuu sitten. Vaihdoin sytyttimen, koska se oli murtunut ja kun käynnistin kuivausrummun, sama ongelma. Tarkistin kelojen jatkuvuuden ja molemmat menivät nollaan. Korvasin ne joka tapauksessa, ja uusien ongelmien kanssa minulla on sama ongelma. Sitten irrotin koko venttiilikokoonpanon etsimällä mitään tukkeutuneita eikä mitään löytynyt. Haluan lisätä: Kun ostin sytyttimen, se näytti melko pimeältä samassa paikassa, jossa vanha oli halkeillut. Minulle kerrottiin, että se testattiin tehtaalla, ja siksi se näyttää olevan pimeää tällä alueella. Olen alkanut ajatella, että yksikön on aika mennä kuivaus taivaaseen. Ehdotuksia arvostetaan.

21.4.2019 mennessä John Doe

FYI: se on Amana LGA10AW

21.4.2019 mennessä John Doe

Hyvin tuuletusaukon puhdistamisen jälkeen se näyttää toimivan moitteettomasti

21.4.2019 mennessä John Doe

Kathy Hirsh