iPhone 7 -kotipainike ei toimi näytön vaihdon jälkeen

iPhone 7

Julkaistu 16. syyskuuta 2016. Malli 1660, 1778 Saatavana GSM- tai CDMA-muodossa / 32, 128 tai 256 Gt / ruusukulta, kulta, hopea, musta ja jet-musta.



Rep: 455





Lähetetty: 19.9.2016



iphone 7-kotipainike ei toimi näytön vaihdon jälkeen, ohje

Kommentit:

Oletko vaihtanut puhelimen näytön, joka julkaistiin vasta kolme päivää sitten?



19.9.2016 mennessä mayer

kyllä, olen itse tehnyt

19.9.2016 mennessä Albert

Minulla on sama ongelma, testasimme kahta puhelinta ja sama ongelma tapahtui alkuperäisen näytön vaihtamisen jälkeen !!!!!!

20.09.2016 mennessä jihad

on otsikko todella oikea, 'iPhone 7'

23.9.2016 mennessä Abdul Galib |

Kuinka helvetti todella rikkoit sen jo?

23.9.2016 mennessä Gigabitti 87898

39 vastausta

Valittu ratkaisu

Rep: 40,5 kt

Paljon kysymyksiä täällä ja vähän vastauksia. Tässä on mielipiteeni, kun olen arvioinut korjausyhteisön ja tehnyt joitain näytön vaihtoja itse kaupassamme:

FAKTI 1: Koti-painikkeessa on upotettu siru painikkeen takana. Yksinkertaisten sanojen käyttämiseksi tämä siru tallentaa avaimen, jonka avulla levy tunnistaa sen. Jos siis käytät eri kotipainiketta, riippumatta siitä, onko se alkuperäinen vai jälkimarkkinat, taulu ei tunnista kotipainiketta.

Tämän seurauksena ei-kotimainen kotipainike ei voi skannata sormenjälkeä eikä reagoi mihinkään syötteeseen. Puhelin toimii ikään kuin siltä puuttuisi kotipainike kokonaan. Näyttöön tulee myös viesti 'Touch ID -toimintoa ei voi aktivoida'. Ainoa tapa saada kotipainike toimimaan tässä tapauksessa on käyttää avustavaa kosketusta eli virtuaalista ruudun kotipainiketta. Ja ainoa tapa herättää puhelin olisi virtapainikkeella tai nostamalla herätä.

FAKTI 2: Apple - ja vain Applen omistamassa Apple Storessa, mutta alkaa näkyä joissakin AASP: issa kirjoittaessani tätä - voi korvata näytön ja kotipainikkeen ja ohjelmoida uuden kotipainikkeen uudelleen ja yhdistää sen piirilevyyn / puhelimeen. Jos kolmannen osapuolen korjaamo tai DIY-laite vahingoittaa kotipainiketta korjauksen aikana tai omistaja rikkoo sen jollakin tavalla tai se epäonnistuu, ainoa tapa palauttaa kotipainikkeen toiminto tänä päivänä on viedä se Apple Storeen tai johonkin ne AASP: t, jotka alkavat vastaanottaa laiteparin muodostuslaitetta.

FAKTI 3: Apple ei tehnyt mitään estääkseen näyttöjen korvaamista OEM- tai jälkimarkkinoiden osilla. Jos vaihdat näytön ja siirrät kotipainikkeen vahingoittamatta sitä, kaikki toimii normaalisti. Mutta odota, että halvat osat toimivat huonosti. Joten sijoita hyvämaineisten myyjien laadukkaisiin osiin. Korvausnäyttöjen tulisi olla mahdollisimman lähellä Apple-näyttöjä seuraavien ominaisuuksien suhteen: väritarkkuus, taustavalo, kosketus, voimakkuus, kestävyys, kehyksen nostaminen, kehyksen viimeistely.

FAKTI 4: Monissa korvaavissa näytöissä on viallinen kotipainikkeen liitäntäkaapeli. Kun aloituspainike toimii alkuperäisen näytön kanssa, mutta ei korvaavan näytön kanssa, se on huono näyttö ja sinun on takattava se tai vaihdettava se. Ja kyllä, koko erä voi olla viallinen.

Joskus purat iPhonen, vahingoitat kuitenkin kotipainikkeen jatkojohtoa rikkoutuneella näytöllä ja yrität sitten asentaa huonon varaosan. Nyt kotipainike ei toimi vanhassa eikä uudessa näytössä, ja oletat, että itse kotipainike on epäonnistunut. No ei, joskus ei ole.

FAKTI 5: Saatat vahingoittaa kotipainiketta ja menettää kaikki toiminnot, varsinkin jos repit kotipainikkeen kaapelin. Jotkut erittäin kärsivälliset ihmiset ratkaisevat palat yhdessä. Haluan mieluummin sijoittaa alkuperäisen rikkoutuneen näytön yhdessä vahingoittuneen kotipainikkeen kanssa ja lähettää ne Apple Storeen näytön kokoamisen ja pariliitoksen täydentämiseksi (katso FAKTI 2). Applen uuden näytön kustannukset ovat verrannollisia hintoihin rikkoutuneen kotipainikkeen ompelemisen kustannuksiin mielestäni.

FAKTI 6: Joissakin tapauksissa aloituspainikkeessa oleva siru (muu kuin FACT 1: ssä oleva) on vaurioitunut (erityisesti kotipainikkeen siirtämisen rikkoutuneesta uuteen näyttöön aikana). Vaurioituneena tai epäonnistuneena tämä siru estää kotipainikkeen toiminnan toimimasta, kuten poistumalla sovelluksesta ja palataksesi aloitusnäyttöön. Mutta sormenjälkitunnistin toimisi edelleen ja voit herättää / avata näytön sormella / sormenjäljellä ja käyttää tavoitettavuutta. Tämä siru on käytettävissä (toisin kuin FACT 1: n sormenjälkitunnistimen siru, joka on käytännössä saavuttamaton), se voidaan korvata ja ongelma voidaan korjata. Joskus kotipainikkeen kaapelin osittainen repeämä voi aiheuttaa saman vian. Jotkut ihmiset voivat korjata sen myös oikeilla työkaluilla, taidoilla ja kärsivällisesti.

MUOKKAA: Uusi tosiasia (7)

FAKTI 7: Jotkut korjaustekniikat huomasivat, että vaurioitunut etukammiokokoonpano voi häiritä Home Button / Touch ID: n toimintaa. Voit sulkea tämän mahdollisuuden testaamalla Home Button + Touch ID -toiminnot, kun etukameran joustava kaapeli on irrotettu. MUTTA, iOS 11: stä alkaen, etukamerakokoonpanon on ehkä oltava läsnä / kytketty, jotta iPhone käynnistyy. Joten saatat kokeilla toista / tunnettua hyvää.

MUOKKAA: iOS 11.0.0-11.0.3

FAKTI 8: julkaisun jälkeen, jos iOS 11, ja iOS 11.0.3: een asti, huomasimme, että jotkut iPhone 7 -laitteet eivät voi käynnistyä kokonaan tai saattavat käynnistää silmukan, jos kotipainike puuttuu tai on vahingoittunut (samoin kuin etukameran kokoonpano). [Ei vielä vahvistettu: teknikko havaitsi, että jotkut i7 käynnistyvät ilman kotipainiketta. Hänen teoriansa mukaan korttiversio, jossa on tietty Intel-siru, käynnistyy ilman kotipainiketta, kun taas Qualcomm-sirulla varustettu korttiversio edellyttää, että kotipainike on asennettu käynnistykseen].

Toivottavasti tästä on apua ja voit lähettää minulle lisätietoja tai selvennyksiä. Jaan mielelläni.

Kommentit:

@haavat , Kiitos FAKTEISTA, mukava kirjoittaa.

15.6.2017 mennessä L Pfaff

Tarkoitatko, että jos kopioit itse kotipainikkeen, voit siruttaa sirun ja siirtää sen uuteen kotipainikkeeseen ja saisit sekä kosketustunnuksen että kotipainikkeen toiminnot takaisin?

4.7.2017 mennessä Ramsey F

Ei RamseyF En sano sitä. Lue viimeinen kappale uudelleen.

4.7.2017 mennessä Haavat

Olen tehnyt iPhone 7 / 7P: tä heti, kun korvaava näyttö oli saatavilla. Korjasin onnistuneesti yli 100 iPhone 7 / 7P -laitetta, mutta vain tuijotin törmäämään tähän tilanteeseen, kun kotipainike ei toimi, se tapahtui 4 viimeisimmän korjaukseni kanssa. Aluksi vaikka se oli erä viallisia näyttöjä, tilasin korkealaatuisimmat OEM iPhone 7 / 7P -korvausnäytöt, ja sama asia tapahtui iPhone 7 -kotipainikkeella. Joten johtopäätökseni on, että viimeisimmät 2 IOS-päivitystä sekaisin ohjelmiston kanssa korvaavan näytön yhdistelmällä. Jopa sen jälkeen, kun alkuperäinen rikki näyttö on korvattu takaisin alkuperäisellä kotipainikkeella, ei silti toimi. Minun on vaikea uskoa, että 100 onnistuneen korjauksen jälkeen otan kotipainikkeen väärin. Kuten nyt, lopetin Iphone 7 / 7P: n korjausten hyväksymisen, kunnes validoitu ratkaisu löytyy.

11.7.2017 mennessä M & D GLOBAALI LANGATON

Bro @ m & d, sinun pitäisi hyväksyä muissa, että me kaikki löydämme tämän lääkkeen. Ilman puhelinta ei voi löytää tarkkaa ongelmaa. Joidenkin puhelimien on oltava laboratorion kokeilua varten. Jälleen varmasti ongelma ei ollut uudelleenkäynnistetyissä bcosissa, joka tämän viestiketjun luonut koki ongelman alle viikossa puhelimen julkaisun jälkeen. Mille os oli 10. Silti hän kokee tuon myytin. Joten voisin sanoa, että teit jotain oikein ur 100-menestyksen aikana. Mutta se ei ollut käyttöjärjestelmän ongelma.

12.7.2017 mennessä Abdul Galib |

Rep: 3,1 k

Hei! Jasen täällä, iFixit-tiimiltä. Pelasimme joidenkin iPhone 7 -yksikkömme kanssa ja vaihdoimme muutaman näytön ympärillä. Pystyimme vaihtamaan näytön onnistuneesti iPhone 7: stä toiseen iPhone 7: een - ja Touch ID / home -näppäin toimi vaihdon jälkeen meille.

Kiinnostaako nähdä joitain tuloksia, jotka saat kaikki, kun olet vaihtanut näyttöjä. Jatka julkaisemista täällä tulostesi kanssa! Jatkamme testaamista myös puolellamme.

Kommentit:

Hei Jasen, kiitos upeista uutisistasi!

Yrititkö vaihtaa kotipainikkeen ollessa päällä vai siirritkö myös kotipainikkeen yhdestä näytöstä toiseen?

24.9.2016 mennessä Aldrin

Hei Aldrin, siirrimme kotipainikkeen näytöltä näytölle, mutta pidimme sen alkuperäisen iPhone 7: n kanssa.

24.9.2016 mennessä Ash Friedle

Ah mahtavaa! Halusin varmistaa, että painike ei riko, kun yrität poistaa sen :-) kiitos tiedoista Jasen.

Hyvää viikonloppua!

24.9.2016 mennessä Aldrin

Olen vaihtanut vahingoittumattoman iphone 7 -näytön rikkinäiseksi lcd iphone 7: ksi (vain lcd ilman kotipainikkeita)

Ensimmäinen tulos oli täysin vastaamaton kotipainike.

Toisena kokeiluna vaihdoin lcd: n kotipainikkeilla, tulos oli sama.

3. yritys: Olen päivittänyt IOS: n, ei muutoksia

Neljäs yritys: asetin rikki näytön takaisin kotipainikkeella, se toimii.

Onko sinulla idea tai opas siitä, miten iphone 7 -näyttö vaihdetaan?

Minulla on korjaamo, mutta ei vielä kokemusta iphone 7: stä

Kiitos

20.12.2016 mennessä mehmet fatih daban

Sama asia tapahtuu kanssani omena ei voi fyysisesti tehdä mitään, mikä näyttää siltä, ​​että minun on odotettava 5-10 päivää heidän korjaamiseen

29.12.2016 mennessä Hector Batista

kuinka tietää, onko emolevy kuollut

Rep: 277

Päivitys (2.9.2017)

Ok luulen, että löysin ongelman lopulta, joten haluan ensin selittää jotain.

Kaveri kirjoitti täällä, että hän vain avasi iPhone 7: n, eikä hän irrottanut mitään pistorasiasta ja kotipainike lakkaa toimimasta. Avasin jo 4 iphone 7: n ja avaamisen jälkeen puhelimen lämpöpistoolilla kotipainike toimii edelleen hyvin, ennen kuin irrotan mitään, joten lämpö ei vahingoita kotipainiketta.

Muut ihmiset kirjoittavat, että ehkä johtuu siitä, että korvaava näyttö ei ole alkuperäinen, mikä ei ole syy sille, miksi kotipainike lakkaa toimimasta, koska vaihdan vain LCD-näytön lasin kahdelle iPhone 7: lle ja kotipainike lakkaa toimimasta ja se on alkuperäinen nestekidenäyttö ja kaapelit.

Joten ongelma, jonka löysin toistaiseksi, on, kun kyllä ​​yritin poistaa suuren metallilevyn näytöltä, jossa iso koti-nappikaapeli menee liimalla. Käytämme lämpöä kyseiseen levyyn voidaksemme erottaa kyseisen levyn kaapelista ja näyttää siltä, ​​että kaapeli on todella pehmeä, joten vaikka et rikkoa sitä sisällä, se vahingoittuu, joten vaihdamme taustavalon kyseiseen kaapeliin ja kotipainike alkaa toimii jälleen hyvin.

Johtopäätös: havaitsimme, että alkuperäisen nestekidenäytön käyttö mutta taustavalon korvaaminen pitkällä kaapelilla ratkaisee ongelman (ratkaisemme ongelman toistaiseksi kahdesti)

Kommentit:

Minulla oli tapaus, jossa se sulkee pois ideasi.

i7 säröillä oleva näyttö vaihdetaan toisen i7: n kanssa, joka pitää alkuperäisen HB: n.

Lisäsin lämpöaseita molemmille näytöille korvaamaan HB.

Näyttö korvattu i7 HB ei vastannut ollenkaan. Korvasin näytöt takaisin takaisin. HB toimi täydellisesti.

jos olisin vahingoittanut kotipainikkeen joustavat kaapelit ruudun takaosan läpi, kysymykseni on, että miksi oma koti-painike toimii hyvin vahingoittuneen HB-kaapelin kanssa?

Vastauksen pitäisi olla 'täytyy olla toinen hämärä'

En uskalla vaihtaa i7-näyttöä asiakkailleni, minulla on korjaus toivoa 5-10 näytön korjaamista päivässä,

14.2.2017 mennessä mehmet fatih daban

Vaihdoin iphone 7 -näytön. Tein täyden vaihdon kotipainikkeella yhdestä iPhone 7: n hyvästä näytöstä toiseen iPhone 7: een, jossa oli huono näyttö. Koti-painike ei toiminut, ajattelin ehkä, että tarvitset alkuperäisen kotipainikkeen, mutta tämän säikeen näyttäessä näyttää siltä, ​​että kaverit törmäsivät samaan ongelmaan. Koti-painike ei napsauta tai vastaa smh

17.2.2017 mennessä Jon doe

Voin vahvistaa, että tämä ratkaisu toimii. Tein ensimmäisen tänään. Sinun on leikattava liima varovasti kummankin sivun yläosan ja 1/4 ': n päähän. Siitä lähtien käytä vahapäällystettyä pelikorttia, leikkaa noin 1/2 'leveydestä ja erota loput taustalevy LCD-näytön kerroksista. Ole erityisen varovainen, ettet vahingoita 3D-kosketuslevyn yläpuolella olevaa viimeistä kalvokerrosta. Poista uuden näytön osat ja vaihda se vanhasta näytöstä. Taustalevyssä oleva siru sisältää jonkinlaisen allekirjoituksen, joka toimii yhdessä kotipainikkeen kanssa. Varmista, että olet puhdistanut KAIKKI roskat nestekidenäytön sisäkerroksista. Jopa selkeä pala roskaa näkyy näytön mustassa kohdassa. 91% alkoholia ja nukkaamaton / naarmuuntumaton väliaine. ÄLÄ KÄYTÄ MIKROKUITA !!!

Uteliaisuudesta ja kokeilun ja keskustelun vuoksi: toimisiko 6s-näyttö samalla tavalla? Painikkeet ovat aina toimineet minulle, mutta jos joudutaan vaihtamaan kotipainiketta, voisitko käyttää sitä rikkinäisestä / käyttökelvottomasta puhelimesta, jos vaihdat 3D-kosketuskerroksen yllä kuvatulla tavalla?

MUOKKAA: Olen purkanut 6S-näytön. Ne ovat identtisiä, paitsi että taustavalo on 7: n alaosassa ja 6S: n yläosassa. Aion muokata tätä tulevaisuudessa, kun tilaisuus tulee. Olisin iloinen voidessani kävellä jonkun läpi kokeilemalla sitä, jos heillä on varaosassa olevat rikkinäiset puhelimet.

18.2.2017 mennessä Jamie

Kun olet lukenut kaikki nämä viestit, tässä on muutama mielenkiintoinen kokeiltava. Matala ja katso, toinen ratkaisu on todella toiminut! Olen poistanut tuon yksittäisen ruuvin kokonaan, käynnistänyt puhelimen uudelleen, ja kotipainike alkoi toimia täydellisesti.

27.6.2017, kirjoittanut sam

Yritä vaihtaa kameran / kaiuttimen / läheisyysanturin joustava kaapeli uudella, ja kaiken pitäisi toimia jälleen hyvin. Tämä näyttää vialliselta, jos se saa puhelimen toimimaan kytkettynä. Voit korvata sen uudella ja korjata kaikki.

31.5.2017 näytönsäästäjillä

Löysin kotipainikkeen keskikohdan takana olevan ruuvin (pitäen sitä metallikiinnikkeessä), ja se toimii maagisesti nyt. Tämä ei ehkä korjaa monia niistä, mutta se toimi minulle. Kiristin juuri tätä ruuvia tiukasti, mutta täytyi olla liian tiukka.

09.3.2018 mennessä billa.4 sinä

Jack Nicolsen voimme joskus korjata repeytyneitä kotipainikkeita. Riippuu todella vahingon laajuudesta ja repeämisen sijainnista.

12.4.2018 mennessä Haavat

Rep: 169

Kun kotipainikkeeni kieltäytyy yhteistyöstä, annan hänelle uuden elämän

Koti-painikkeen kosketuspiirin vaihtaminen

Rep: 263

Hei kaverit,

Ehkä minun pitäisi lähettää tämä myös iPHone 6S -säikeeseen. Päivityksen jälkeen iOS 10: een huomaan, että muut kuin OEM-näytöt eivät toimi iPhone 6S: ssä.

Tämä voi liittyä tähän, jos iPHone 7: n käyttämäsi korvaava tuote ei ole alkuperäinen. Luulen, että Apple on lisännyt uuden 'turvallisuustoimenpiteen'.

Kommentit:

Huomaa siru iPHone 6S -näyttöjen takana. He voisivat käyttää sitä todentamaan emolevyllä ...

20.09.2016 mennessä Michel Lavache

Kosketuspeli on myös näytön takana. Älä unohda sitä.

20.09.2016 mennessä Ben

Vaihdoin ehdottomasti kolmannen osapuolen näyttöjä 6S: ssä ios10-beetalla. Olen melkein myönteinen, tein sen vain eräänä päivänä 6S: ssä, jossa oli iOS 10. Se oli pitkään asiakas ja olimme kiinni. Joten voisin olla väärässä. En ole vielä työskennellyt 7: llä. Kenen näytöt tai asiakkaat ovat valmiita maksamaan alle 250 dollaria?

29.12.2016 mennessä iMedic

Oikeastaan ​​oli ongelma, kun yksi v11.x.x-laiteohjelmista se muurasi puhelimen, mutta lopulta Apple on korjannut sen suuren yleisön painostuksen vuoksi. No, nyt iPhone X: llä, ellet korvaa näyttöä alkuperäisellä näytöllä (se on 400 dollarin osa!), Se ei toimi halvempien 200 dollarin näyttöjen kanssa. Ohjausfriikki Apple on taas siinä!

14.8.2018 mennessä billa.4 sinä

Rep: 581

Minulla oli sama ongelma. Mutta sain sen korjattua. 3D Touch- ja home-nappikaapeli (yksi kaapeli) on erittäin herkkä. Irrota näytön takana oleva metallilevy ja tarkista koko kaapeli. Minun oli rikki. Korvataan koko taustavalo + 3D Touch (vanhan taustavalon + 3D Touchin poistaminen on erittäin vaikeaa) ja Touch ID toimii ilman ongelmia.

Jos sinulla on kysyttävää, kirjoita minulle viesti.

Kommentit:

No tällä on ehkä järkevää.

09.02.2017 mennessä Julius osilia

Tämä on vahvistettu toimivaksi

18.2.2017 mennessä Jamie

Se on oikein. Olen antanut yllä olevat yksityiskohtaiset ohjeet siirron suorittamiseen. 3 kolmelle toistaiseksi.

27.2.2017 mennessä Jamie

Tein saman asian .... vain vaihdat alkuperäisen kotipainikkeen alkuperäisestä säröillystä näytöstä toiseen näyttöön, antoi minulle vastaamattoman kosketustunnuksen / kotipainikkeen. yritti vaihtaa takaisin alkuperäiseen säröillä olevaan pyyhkeeseen ja kaikki toimivat. Joten, en tiedä, saapuiko toinen uusi näyttö huonolla litteällä liittimellä vai onko Apple laittanut jotain, joka on sovitettava yhteen (kuten siru jonnekin taustavalossa) kotipainikkeella, mutta vaihdoin uuteen näyttöön, vanhaan metalliin taustalevy, ja KAIKKI TOIMET OK :) kiitos Marius

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

31.5.2017 mennessä Oniyaki

Vaikka yllä oleva menetelmä saattaa toimia, se näyttää melko vaikealta toiminnalta, eikä se välttämättä ole kaikille.

Kun olet lukenut kaikki nämä viestit, tässä on muutama mielenkiintoinen kokeiltava. Matala ja katso, toinen ratkaisu on todella toiminut! Olen poistanut tuon yksittäisen ruuvin kokonaan, käynnistänyt puhelimen uudelleen, ja kotipainike alkoi toimia täydellisesti.

27.6.2017, kirjoittanut sam

Yritä vaihtaa kameran / kaiuttimen / läheisyysanturin joustava kaapeli uudella, ja kaiken pitäisi toimia jälleen hyvin. Tämä näyttää vialliselta, jos se saa puhelimen toimimaan kytkettynä. Voit korvata sen uudella ja korjata kaikki.

31.5.2017 näytönsäästäjillä

Löysin kotipainikkeen keskikohdan takana olevan ruuvin (pitäen sitä metallikiinnikkeessä), ja se toimii maagisesti nyt. Tämä ei ehkä korjaa monia niistä, mutta se toimi minulle. Kiristin juuri tätä ruuvia tiukasti, mutta täytyi olla liian tiukka.

09.3.2018 mennessä billa.4 sinä

Rep: 137

Tämä on uudelleenjulkaisu, mutta sama asia tapahtui tänään. meillä oli tähän mennessä korjattu noin 10-12 i7 ja 7 plus -puhelinta ilman ongelmia, mutta tässä kotipainike lakkasi vastaamasta (sormenjälki toimi hyvin). Kun olet vaihtanut näyttöjä, kokeillut lahjoittajapuhelimia jne., Mitään. Joten varmuuskopioimme puhelimen, pudotimme sen DFU-tilaan ja teimme täydellisen palautuksen. Koti-painike palasi hienosti.

Päivitys (15.5.2017)

Lähetin aiemmin, että meillä oli tämä ongelma, tein uudelleen yhteyden pudotetun puhelimen DFU: han ja palautin ja olivat kunnossa. Siitä lähtien meillä on kiinteät 50+ iphone 7 ja 7 plus -mallit, eikä lainkaan ongelmia, mielestäni ensimmäinen oli varhainen eräasia, joka oli samanlainen kuin ongelmat, joissa oli haptista palautetta 6s-sarjoista.

Kommentit:

Kuinka päädyit dfu-tilaan, jos kotipainike ei toiminut Peter?

13.4.2017 mennessä Logan

On apuohjelmia, jotka voivat pakottaa puhelimet DFU-tilaan. Käytän yhtä myymälässäni jatkuvasti korjauksiin. Sitä kutsutaan RecBootiksi. Periaatteessa kytket puhelimen tietokoneeseen ja pakotat RecBootin pakottamaan sen DFU-tilaan. Erittäin helppoa.

19.4.2017 mennessä Kapteeni Satchmo

iPhone 7 ei käytä kotipainikkeita siirtyäksesi dfu-tilaan, se käyttää virran ja äänenvoimakkuuden vähennyspainiketta

5.9.2017 mennessä austin taylor

Austin Taylor FTW !!!!

23.5.2017 mennessä Tekniset lääkärit

Tämä on outoa! Tein DFU: n, ja kotipainikkeeni ei vieläkään toimi. Sain sen sijaan 'virtuaalisen' kotipainikkeen.

10.6.2019 mennessä kathwick2

Rep: 60,3 kt

Vaihdoitko alkuperäisen kotipainikkeen uuteen nestekidenäyttöön?

Kommentit:

alkuperäinen kotipainike ei toimi uudella nestekidenäytöllä, vain vanhalla LCD-näytöllä

20.09.2016 mennessä Albert

Jopa 2 uudelle nestekidenäytölle?

20.09.2016 mennessä Tom Chai

Kyllä kahdelle uudelle nestekidenäytölle

20.09.2016 mennessä Albert

Mielenkiintoista. Tarvitsemme nyt lisää näytteitä kokeiluun, jotta voimme vahvistaa ongelman ja ehkä löytää kiertotavan.

20.09.2016 mennessä Tom Chai

Sama olen kiinnostunut myöskään, en ole löytänyt ketään, joka olisi onnistunut vaihtamaan näyttöä samalla kun kotipainike pysyy normaalina.

22.9.2016 mennessä Ben

Rep: 57,3 kt

Lähetetään tänne, jotta voin pysyä tässä säikeessä

Kommentit:

Seuraava piste ->.

28.5.2018 mennessä Haavat

Rep: 73

Se on markkinanäyttöjen jälkeen, näemme tämän joka vuosi uusien iPhone-laitteiden kanssa. Valmistajien on aina tehtävä työtä vikaantumiseksi. 5C: llä oli huonoja kosketusongelmia, 6: lla oli kehyksen nostamiseen liittyviä ongelmia, 6: lla voiman kosketusta ja nyt 7: llä se on jälleen jälkimarkkinoilla voimassa oleva kosketus / taustavalo.

Meidän pitäisi saada vastauksia toimittajilta. Ja iFixit-näytöt tekevät saman, olen kokeillut. Minulla on ollut vain pari näyttöä eri toimittajilta. Se on kuin neula heinäsuovassa juuri nyt.

Rep: 157

Kun minulla oli ongelma iPhone 7: n kotipainikkeesta, joka ei toiminut (mutta korvaavan näytön kosketustunnus toimi, oudolla tavalla) eilen, olin tänään melko varovainen iPhone 7: n kanssa. Käytin lämpöpistoolilla lämmittämään puhelimen takaosaa (matala lämpö metallin pisteeseen vain lämmetessä) ja hieman lämpöä näytön reunoilla välttäen kotipainiketta. Käytin partakoneella liukumaan näytön reunojen alle, enintään 1/8 tuumaa. En irrottanut mitään, mutta kun kytkin puhelimen takaisin päälle testataksesi, koti-painike tai touchID eivät toimineet enää . Jälleen, lukuun ottamatta vain näytön nostamista metallikehyksestä, tämä on koskematon alkuperäinen näyttö ja kotipainike, joista puhun. Luulin myös, että se olisi voinut olla mielikuvitusni, mutta olisin voinut vannoa, kun lämmitin takaosaa (ja puhelin oli pois päältä). Tunsin, että haptinen takaisinkytkentämoottori värisee, kuten kotipainiketta olisi kosketettu.

Päivitä 15 minuuttia myöhemmin: sekä touchID että kotipainike toimivat jälkimarkkinoiden korvausnäytössä, joten oletan, että alkuperäisen näytön kotipainikkeen kaapelit ovat vahingoittuneet korjauksessa. Mielestäni se oli lämpöä, jopa vähäistä kuin se oli - partakoneen kaapeleissa ei ole vaurioita. En ole vielä asentanut taka-metallirunkoa jälkimarkkinoille. HUOMAUTUS: Yksi asia, jonka tein eri tavalla kuin eilinen epäonnistunut korjaus, oli tällä kertaa en poistanut pientä kumirengasta kotipainikkeen sisäpuolella, jonka ajattelin olevan vain vedeneristys. Luulen, että se on välttämätöntä tämän uuden kotipainikkeen toiminnallisuudessa. Huolehdin myös siitä, että koti-painikkeen metallikiinnike oli kunnolla paikallaan (vasemman puolen muovikuppi oli kokonaan kannattimen pyöreän aukon sisällä) ja kolme muuta ruuvia olivat paikoillaan ennen varsinaisen koti-painikkeen ruuvin asettamista Minulla on myös tapana olla laittamatta koti-painiketta magneettiseen ruuvipenkkiin.

Viimeinen päivitys: kun markkinanäyttö on täysin asennettu ja touchID ja kotipainike toimivat edelleen kunnolla.

Kommentit:

Kiitos .. tämä on mielenkiintoista .. koska tämä viittaa jälleen 'lämpöön' syyllisenä. Kuten kuvailit, vältit HB: n osoittamasta lämpöpistoolia vain sivuille, mutta se voi vain olla, että se otti silti lämmön. Olen usein yllättynyt siitä, kuinka paljon 'ruohonlämpöä' keräävät tahattomat esineet, kuten metallityökalut, jotka makaavat esimerkiksi lähellä tai jopa lähellä. iPadit .. joissa käytän enemmän lämpöä kuin mikään muu korjaus. Ottaessani kuvaruudun kokoonpanoa vääntelen sitä irti alaosasta ja työskentelen sitten ympäri peukalon kynsillä samalla kun nostan kehyksen pois .. Se on paljon nopeampi ja 100% turvallinen kotelolle - Ei naarmuja - Ei lämpöä!

Voi muuten. Jos luet tämän 'Ged', älä anna tälle kaverille miinusta kokemusten jakamisesta, vaikka se ei ehkä olekaan 'ratkaisu', tie sellaiseen on usein kivetty kokemuksilla ... kiitos!

7.3.2017 mennessä FIX4U.DK

Tämä TÄYSIN sama tapahtui minulle eilen. En tee korjauksia elantoni, vaan vain perheen ja läheisten ystävien puolesta. Tiesin, että iPhone 7 vaati kolmen siiven kuljettajaa, mutta en tajunnut tuhatta. Avasin puhelimen käyttämällä ERITTÄIN kevyttä lämpöä reunojen ympärillä ja käytin metallipuristinta murtaakseni siihen. Pystyin poistamaan suojat pudotaksesi kaapelit ja tajusin sitten, että ruuvin kannat olivat aivan liian pienet kärjelläni. Jatkoin vain laittaa puhelimen takaisin yhteen ja nyt kotipainike on hyödytön, samoin kuin 3D Touch. Olin erittäin varovainen tämän puhelimen kanssa. Aloitan aina, mutta varsinkin kun teen ensimmäisen kerran. Päättymmekö, että edes HELVASIN lämpö aiheuttaa epäsuorasti tämän ongelman? Tuo on hullua. Minulla on uusi näyttö ja kun saan oikeat työkalut, menen eteenpäin ja teen vaihdon. Onko ehdotuksia eteenpäin?

6.8.2017 mennessä Jared Guthrie

Jared Guthrie ei, emme pääty siihen, että lämpö aiheuttaisi vahinkoa .. olemme päättelemässä, että asetit työkalun enemmän kuin sinun pitäisi ja vahingoitit kaapeleita tai repeytit, kun nostat näyttöjä.

6.8.2017 mennessä Haavat

Lämpö ei todellakaan ole asia.

Olet vahingoittanut kaapelia työkalulla enemmän kuin todennäköistä, koska sekä 3D Touch että kotipainike eivät toimi, se on selkeä merkki siitä, että kaapeli on vaurioitunut, kun molemmat kulkevat saman kaapelin läpi.

7.8.2017 mennessä Ged

Lämmöllä ja / tai fyysisillä vaurioilla voi olla jotain tekemistä sen kanssa, mutta Koti-painike näyttää olevan melko satunnainen. Jotkut käyttäjät ovat korjanneet kymmeniä puhelimia peräkkäin ilman ongelmia, kun taas toisilla, mukaan lukien minä, on ollut 4-5 puhelinta peräkkäin Koti-painikkeella. Olen työskennellyt puhelimien kanssa ammattimaisesti yli kahden vuosikymmenen ajan, ja olen erittäin varovainen (kuten ocd) työskennellessäni puhelimien kanssa, mutta tämä ongelma näyttää jatkuvan viime aikoina. Johtopäätökseni on, että vaurioituneet painikkeet ja taipuisat kaapelit vaikuttavat, mutta on vaikea naulata tarkkaa syytä kussakin tapauksessa.

Kun olet lukenut kaikki nämä viestit, tässä on muutama mielenkiintoinen kokeiltava. Matala ja katso, toinen ratkaisu on todella toiminut! Olen poistanut tuon yksittäisen ruuvin kokonaan, käynnistänyt puhelimen uudelleen, ja kotipainike alkoi toimia täydellisesti.

27.6.2017, kirjoittanut sam

Yritä vaihtaa kameran / kaiuttimen / läheisyysanturin joustava kaapeli uudella, ja kaiken pitäisi toimia jälleen hyvin. Tämä näyttää vialliselta, jos se saa puhelimen toimimaan kytkettynä. Voit korvata sen uudella ja korjata kaikki.

31.5.2017 näytönsäästäjillä

Löysin kotipainikkeen keskikohdan takana olevan ruuvin (pitäen sitä metallikiinnikkeessä), ja se toimii maagisesti nyt. Tämä ei ehkä korjaa monia niistä, mutta se toimi minulle. Kiristin juuri tätä ruuvia tiukasti, mutta täytyi olla liian tiukka.

09.3.2018 mennessä billa.4 sinä

Rep: 439

Tarkista sisäkaapelit, joihin kotipainike yhdistää, ja varmista, että kaikki liitännät ovat kiinteät

Kommentit:

Hei,

Olen testannut sitä useita kertoja, mutta kotipainike ei vastaa, olen testannut kahdella nestekidenäytöllä,

se toimii vain alkuperäisen LCD: n kanssa, jonka iPhone on saanut, se on todella outoja ongelmia.

19.9.2016 mennessä Albert

sen on oltava alkuperäinen kotipainike toimiakseen. se on ainutlaatuinen alkuperäiseen näyttöön nähden, joten kosketustunnus ei toimi näytön vaihdon kanssa.

20.09.2016 mennessä uudelleen

Mysteeri syvenee, kun kotipainike on lakannut toimimasta näytön vaihdon jälkeen, JA lakkasi toimimasta myös sen jälkeen, kun ORIGINAL-näyttö on asetettu takaisin alkuperäisen kotipainikkeen kanssa!

Muista, että olen käyttänyt äärimmäistä varovaisuutta tehdessäni korjausta ja tarkistanut kaikki liitännät ja joustavan kaapelin 500 dollarin mikroskoopilla ilman mitään näkyviä vaurioita. Voin vain päätellä, että kotipainike on jotenkin vahingoittunut sisäisesti purkamisen aikana ja / tai näytön alkuperäisen pudotuksen aikana.

Kun olet lukenut kaikki nämä viestit, tässä on muutama mielenkiintoinen kokeiltava. Matala ja katso, toinen ratkaisu on todella toiminut! Olen poistanut tuon yksittäisen ruuvin kokonaan, käynnistänyt puhelimen uudelleen, ja kotipainike alkoi toimia täydellisesti.

27.6.2017, kirjoittanut sam

Yritä vaihtaa kameran / kaiuttimen / läheisyysanturin joustava kaapeli uudella, ja kaiken pitäisi toimia jälleen hyvin. Tämä näyttää vialliselta, jos se saa puhelimen toimimaan kytkettynä. Voit korvata sen uudella ja korjata kaikki.

31.5.2017 näytönsäästäjillä

Löysin kotipainikkeen keskikohdan takana olevan ruuvin (pitäen sitä metallikiinnikkeessä), ja se toimii maagisesti nyt. Tämä ei ehkä korjaa monia niistä, mutta se toimi minulle. Kiristin juuri tätä ruuvia tiukasti, mutta täytyi olla liian tiukka.

09.3.2018 mennessä billa.4 sinä

Rep: 151

Hei kaverit

Jaan täällä kokemukseni iPhone 7 -näytön korjauksista:

Viime viikkoon asti olen tehnyt 7-8 LCD-alkuperäistä Foxconn-kokoonpanoa (ja yhden kunnostetun kokoonpanon), ilman mitään kotipainiketta tai muita asioita.

Kaikissa näissä olen käyttänyt uudelleen HB / Touch-näppäintä ja kaikkia muita 'pieniä osia' siirtäen ne säröillä olevista näytöistä. En ole siirtänyt takalevyä HB-avaimen jatkojohdolla,

Olen käyttänyt vain hyvin vähän lämpöä LCD-metallilevyn alaosassa saadaksesi liiman päästämään irti LCD / Touch-joustavuudesta. Lämpöä tarvitaan hyvin vähän, koska materiaali on ohut ja lämpenee nopeasti. Parempi käyttää pieni määrä lämpöä kuin vetää joustavia kaapeleita.

MUTTA onnenputkeni päättyi yhtäkkiä ... Sillä, jonka sain kaupasta viime viikolla, oli rikki näyttö ja Pieni halkeama HB-lasilevyssä. HB oli / on kuollut .. (myös ennen näytön vaihtoa, jonka asiakas unohti kertoa minulle). Joten, ei napsautusta / ei kosketusta.

Se pudotettiin jalkakäytävälle 'rinnan korkeudesta', ja puhelin on nyt hyödytön, enkä voi auttaa asiakasta, koska nämä Applen harhaanjohtavat / lapselliset rakennuspolitiikat aiheuttavat, ja koska hän pudotti sen, hänellä ei ole myöskään takuuta .

Tuloksena on yksi naurettavan kallis 'Jet Black - 256 Gt' - vain yhden kuukauden ikäinen ja valmis romuksi.

Minua hämmästyttää, että Apple edes viettää aikaa ja rahaa tarkoituksellisesti aiheuttamalla vaivaa ja ärsytystä omille asiakkailleen ja myöhemmin meille 'korjaus-kaverit'. He ansaitsevat miljardeja, joten en todellakaan ymmärrä asiaa. Tämä voi osoittautua jopa suuremmaksi ärsykkeeksi kuin 'Virhe 53', jos he eivät korjaa sitä jotenkin myöhemmissä IOS-järjestelmissä.

Toivon oikeastaan, että tälle on toinen selitys, mutta edes vakavien spekulaatioiden jälkeen en silti ymmärrä, miksi HB: t on yhdistettävä logiikkalevyihin? Jotkut älykkäät ppl yrittivät selittää, että 'se on rakennettu tällä tavalla, jotta kosketustunnuksen ominaisuuden kiertäminen olisi vaikeampi'. Mutta miksi tietyn lukijan pariksi liittämisen tulisi tehdä siitä vaikeampi. Sinulla on vain noin 5 yritystä, kunnes iPhone vaatii salasanan joka tapauksessa. Lisäksi oletan, että asennuksen aikana luetut 'sormenjälkitiedot' on tallennettu logiikkalevylle .. EI joustan IC: lle, joten koko pariliitosideolla ei ole mitään järkeä .. ei minulle missään tapauksessa.

Kaiken tämän seurauksena sekä puuttuva miniliitin, ulkoneva kameran linssi, hankalasti sijoitettu nukkumisnäppäin, monopoli (ja muutama muu ärsytys) olen päättänyt, että oma seuraava puhelimeni on räpyttää tuotemerkin kanssa, jolla on 'i' nimen lopussa ... ei alussa!

Kommentit:

Tämä ei ole ratkaisu, se on enemmän röyhkeä.

28.2.2017 mennessä Ged

Ja kotipainike oli rikki etukäteen, kuten mainitsit, joten tällä ei ole mitään tekemistä korjauksen kanssa.

28.2.2017 mennessä Ged

HB to board -linkki on salattava sen varmistamiseksi, että haitalliset laitteisto- tai ohjelmistohakemistot eivät voi lukea tietoja. Apple valitsi kuitenkin yksinkertaisen staattisen symmetrisen avaimen salauksen monimutkaisen, turvallisen, mutta vaihdettavan julkisen avaimen asennuksen sijaan.

Heidän näkökulmastaan ​​'voimme' korjata sen, joten se on korjattavissa. 'Emme välitä siitä, mitä kolmannen osapuolen kaverit tekevät.

28.2.2017 mennessä Tom Chai

Kiitos Tom .. lisäämällä vähän järkeä rakentamiseen. En ajatellut sitä .. mutta vakavasti. Yritäkö kukaan koskaan varastaa sormenjälkitietoja ..? Minulla on vaikeuksia kuvitella sitä, mutta tietysti .. MAHDOLLISUUS on olemassa, ja omenoiden 'hullun huipputason turvallisuustason' kanssa he saattavat vain haluta estää sen .. -)

2.3.2017 mennessä FIX4U.DK

@Ged:

Kyllä, olin turhautunut tuolloin .. enkä koskaan ilmoittanut kirjoittamani ratkaisuksi. Kirjoitin jopa aivan ensimmäisellä rivillä, että 'jaoin kokemuksiani', ilmeisesti purkamisen suhteen välttäen vahingoittamasta HB-laajennusta. Yritin auttaa muita käyttäjiä .. joten kiitos paljon miinuksesta .. Olin tietysti väärässä, ansainnut miinuksen, ja kunnioitan sinua todella, kun asetit minut suoraksi.

2.3.2017 mennessä FIX4U.DK

Rep: 13

Korjaan iPhone 7 plus -puhelinta ja vaihdin näytön, koska alkuperäinen oli rikki, pitäen kaikki muut alkuperäiset osat, kuten yläkamera / kaiutin ja kotipainike, olen havainnut, että kun emolevyyn on kytketty ylin kamera / kaiutin, kotipainike lakkaa toimimasta ja näytöllä on noin 5-10 sekunnin viive, kun ylempi kamera / kaiutin on irrotettu, kaikki toimii täysin hyvin ilman viivettä ja voin käyttää kotipainiketta täysin hieno, olen kokeillut tätä alkuperäisen rikki näytön ja saman ongelman kanssa tapahtuu sen kanssa, vaikka se toimi hyvin aiemmin (digitoija oli vain murtunut huonosti), myös nyt olen korvannut kotipainikkeen ja kameran / kaiuttimen uusilla osilla, ja minulla on edelleen sama ongelma.

Ajattelen, että se on jotain tekemistä puhelimen laitteiston kanssa, mutta en ole varma, auttakaa.

Kommentit:

Minulla on sama ongelma, löysitkö ratkaisun ???

3.7.2017 mennessä joseang860724

Muutaman kuvauksen jälkeen löysin ongelman ja ratkaisun, olinko kameran joustokaapelin sijainti, sinun on asetettava joustava liitäntä asentoon kaapeli alaspäin, jos liität kaapelin toiseen asentoon kotipainike lopeta työskentely...

3.7.2017 mennessä joseang860724

Kokemukseni mukaan on totta, että ylemmän kameran / kaiuttimen joustokaapeli on kytkettävä, muuten kotipainike ei toimi oikein. Kun olet lukenut kaikki nämä viestit, tässä on muutama mielenkiintoinen kokeiltava. Matala ja katso, toinen ratkaisu on todella toiminut! Olen poistanut tuon yksittäisen ruuvin kokonaan, käynnistänyt puhelimen uudelleen, ja kotipainike alkoi toimia täydellisesti.

27.6.2017, kirjoittanut sam

Yritä vaihtaa kameran / kaiuttimen / läheisyysanturin joustava kaapeli uudella, ja kaiken pitäisi toimia jälleen hyvin. Tämä näyttää vialliselta, jos se saa puhelimen toimimaan kytkettynä. Voit korvata sen uudella ja korjata kaikki.

31.5.2017 näytönsäästäjillä

Löysin kotipainikkeen keskikohdan takana olevan ruuvin (pitäen sitä metallikiinnikkeessä), ja se toimii maagisesti nyt. Tämä ei ehkä korjaa monia niistä, mutta se toimi minulle. Kiristin juuri tätä ruuvia tiukasti, mutta täytyi olla liian tiukka.

kuinka poistaa akku toshiba kannettavasta

09.3.2018 mennessä billa.4 sinä

Rep: 1,4 k

IPhone 7: n Koti-painike ei toimi, jos vaihdat uuden näytön. Jos näyttösi on rikki ja haluaa, että Koti-painike toimii, lähetä iPhone Apple-kauppaan.

Kommentit:

Ei totta ... sinun on poistettava vanha HB (huolellisesti!) Uudelle näytölle. Yksinkertainen tutkimus ystäväni :)

9.8.2017 mennessä Wes

mikä on HB?

26.8.2017 mennessä sulttaani 393

HB tarkoittaa Koti-painiketta

27.8.2017 mennessä Kaye

Rep: 49

Itse asiassa minulla oli sama asia. Yritin säätää koti näppäin intensiteetti, muutti kotipainikkeen napsautuksen nopeutta ja ohittaa ongelman AssistiveTouch-toiminnolla. Ja se todella toimi minulle.

Kommentit:

@Angela Derkel

2.5.2018 mennessä billa.4 sinä

Rep: 13

Voi vahvistaa ainakin tässä yksittäisessä tapauksessa, että välitystunnistimen vaihtaminen iph 7: ssä toi kotipainikkeen takaisin täysin toimivaksi.

Rep: 13

Päivitys - Minulla oli sama HB-ongelma - korjasin oman iPhone7-näytön iFixit-näytöllä (ei halpa), käytin HB: täni ja vanhaa kamerani / kaiuttimeni uudelleen. Touch ID toimi, mutta painike ei vastannut. Ruuvin poistaminen napin takaosasta ei ollut ratkaisu. Kävin DFU: n läpi, ja mitä se antoi minulle, oli 'virtuaalinen' HB, joka näkyy näytölläni haamupainikkeena. Kosketustunnukseni avaa aloitusnäytön ja kun haluan palata siihen sovelluksesta, teen vain virtuaalisen painikkeen. Se on outoa työtä, mutta se toimii.

Kommentit:

Ja jotta virtuaalisen kotipainikkeen käyttö olisi entistäkin helpompaa, siirry kohtaan Asetukset> Yleiset> Esteettömyys> Apukosketus> Mukauta ja paina sitten '' - '' 10 kertaa poistaaksesi kaikki toiminnot, paina lopuksi '+' ja lisää vain HOME-painike. Tällä tavoin ruudun kotipainike toimii aivan kuten laitteistopainike ilman ylimääräistä sotkua. )

10.8.2019 mennessä billa.4 sinä

Mukava vaihtoehto, ei tiennyt sitä, kiitos päivityksestä

18.5.2020 mennessä Adam Maytrot

Kiitos, että olet säästänyt minulle taalaa

2.6.2020 mennessä Mikolaj Lukanovic

Rep: 13

HEI:

Minun tapauksessani oli etukamera / kaiutin / anturi joustava, vaihdon jälkeen kotipainike toimii onnistuneesti.

Kommentit:

Tämä johtuu siitä, että he esittivät uudet jälkimarkkinoiden kotipainikkeet iPhone7: lle ja 8: lle, jotka palauttavat vain kotitoiminnon, mutta eivät sormenjälkitunnistinta (koska se on salattu). Se on parempi kuin ei mitään. )

Kun ostat yhden näistä uusista painikkeista, se on joko kuvauksessa tai hinta on yli 10 dollaria / painike. Vanhat halvat noin 3 taalaa eivät toimi.

05/03/2020 mennessä billa.4 sinä

Muutoksen jälkeen kotipainike toimii onnistuneesti.

Kiitos, minulla on sama asia

29.4.2020 mennessä Mikolaj Lukanovic

Onko sinulla opetusohjelma kuinka muuttaa joustoa?

14.5.2020 mennessä Sander Imadlin

Rep: 439

Yritä vaihtaa kotipainikkeen linkkikaapeli alkuperäisellä uudella näytöllä. Se on nestekidenäytön alla

Kommentit:

Tiedätkö jo, onko tämä ratkaissut sen?

26.10.2016 mennessä Gerroe

Pidin siitä, että huomaan tämän, kun irrotin ruudusta ja kytke se takaisin kotipohjaan, ei enää toiminut. Minulla oli toimiva iPhone 7 ei halkeamia, kun pää ja otin näytön ja todella sen toisessa ja kotipussi oli ei toimi toisessa puhelimessa, jossa on erilainen kokoonpano ja kotipohja I, kun eteenpäin, otin sen pois ja laitoin alkuperäiseen iPhone- ja orginAl-näyttöön, mutta kotipohja lakkaa toimimasta molemmilla puhelimilla, mitä tehdä, mitä tämä voisi tarkoittaa korjauksena kaupassa

29.12.2016 mennessä Hector Batista

Joustava kaapeli oli jo vuonna 2016/2017 huonolaatuisten kunnostusnäyttöjen kanssa. Nykyään se on lajiteltu enemmän vähemmän. Tämän ongelman välttämiseksi älä osta halpoja budjettinäyttöjä (20-30 dollaria), vaan hanki hyvät jutut (40-50 dollaria). )

30.8.2018 mennessä billa.4 sinä

Kiitos kommentistasi, mielestäni tämä auttaa minua ratkaisemaan puhelimeni ongelman

04/05/2020 mennessä Zimbebabw Armete

Rep: 49

Joku kokeilee tätä, Varmuuskopioi iPhone 7, Korvaa näyttö jälkimarkkinoiden näytöllä, sulje se ja aseta se sitten DFU-tilaan, anna sen pyyhkiä itse ja palauttaa se sitten DFU-tilassa. vain kiinnostunut siitä, korvaako se laiteohjelmiston ja hyväksyykö uusi näyttö ja HB alkuperäisiksi. Tein sen, mutta minulla ei ole iPhone 7: ää testausta varten.

Kommentit:

Ei se ei. HB on nollattava huolto-ohjelmistolla, kaikki käyttäjätason toiminnot yksinkertaisesti kieltäytyvät toimimasta. Tämä on osoitettu lukemattomia kertoja, joten älä tuhlaa aikaa ja rahaa.

18.12.2016 mennessä Tom Chai

Ja uudelleen!!! lisätä. Luulen, että tarvitset HB: n laittaaksesi puhelimen DFU-tilaan. Joten vaihdon jälkeen HB ei enää toimi, mikä tarkoittaa, että u ei voi enää siirtyä DFU: han. Tämä on vakavaa. Älä tuhlaa ur aikaa @tomchai sanoi edellä.

25.12.2016 mennessä Abdul Galib |

IPhone 7: ssä pitämällä kotipainiketta painettuna pidät äänenvoimakkuuden vähennyspainiketta painettuna nollaamiseksi, joten ajattelemalla, että sinun pitäisi pystyä asettamaan iPhone DFU: een samalla menetelmällä, et ole yrittänyt, mutta vain ajattelin, että se toimisi.

26.12.2016 mennessä DC LifeTech

En ole kuullut, että se toimisi. Mutta jos emme tiedä, meidän pitäisi ainakin yrittää. Tämä voi olla tapa, jolla Apple on yrittänyt lukita meidät (korjaamot) työskentelemään näillä puhelimilla. Kuten virhe 53

26.12.2016 mennessä iMedic

Kyllä, se ei valitettavasti toimi, puhelin käynnistyy uudelleen uudestaan, ja tarvitset siihen samat osat.

29.12.2016 mennessä MARIAN IGNAR

Rep: 1

Onko kukaan löytänyt luotettavan työn ympärillä tai voi tarkistaa, että korvaavat näytöt eivät toimi. Saan edelleen ristiriitaisia ​​raportteja. Jotkut sanovat, että painike, joka ei toimi, on vain huono korjaus, toiset sanovat, että Apple on jälleen vastenmielinen.

Kommentit:

Näyttää siltä, ​​että kaikki edellä mainitut ... jos kotipainike tai sen joustava kaapeli on rikki, se on ammuttu kokonaan, viemättä sitä Apple-myymälään korvaamista varten.

Toisaalta, syynä voi olla myös kotipainikkeen jatkojohto, joka kulkee lcd: n takaosan läpi, ja / tai vahingoittunut kameran / kaiuttimen joustokaapeli. Joten tarkista kaikki nämä huolellisesti ennen kuin menet Apple-kauppaan.

Luettuani läpi paljon ehdotuksia, tämä kuulosti mielenkiintoiselta. Matala ja katso, tämä ratkaisu on todella toiminut! Olen poistanut tuon yksittäisen ruuvin kokonaan, käynnistänyt puhelimen uudelleen, ja kotipainike alkoi toimia täydellisesti.

31.5.2017 näytönsäästäjillä

Löysin kotipainikkeen keskikohdan takana olevan ruuvin (pitäen sitä metallikiinnikkeessä), ja se toimii maagisesti nyt. Tämä ei ehkä korjaa monia niistä, mutta se toimi minulle. Kiristin juuri tätä ruuvia tiukasti, mutta täytyi olla liian tiukka.

10.3.2018 mennessä billa.4 sinä

Rep: 1

Ratkaisi sen. Minulla oli äskettäin tämä ongelma iPhone 7 Plus -laitteessa. Vaihdoin näytön hienosti ensimmäistä kertaa. Sitten huomasin, että anturi, joka sammuttaa näytön soittaessasi, ei toiminut.

Kun avasin puhelimen toisen kerran, kun laitoin sen takaisin, sain viestin kotipainikkeesta, joka saattaa tarvita huoltoa. Puhelin oli myös erittäin hidas. Etukamera ei toiminut, eikä anturi. Monet sovellukset lakkasivat toimimasta.

Elektronikorjausmikroskoopillani voisin havaita ongelman emolevyssä. Vaihdoin pienet pelimerkit ja kaikki toimi hyvin. Se antoi minulle muutaman tunnin päänsäryn ja kanin aukon.

Tämä ongelma johtuu enimmäkseen viallisesta näytöstä, mutta se voi joskus olla emolevy.

Omistan ja pidän pientä korjaamoa ruotsissa.

Kommentit:

Hyvää työtä Tony, valitettavasti useimmilla ihmisillä tai edes kaupoissa ei ole tarvittavia laitteita levytason mikrokorjauksiin.

Syynä voi olla myös kotipainikkeen jatkojohto, joka kulkee lcd: n takaosan läpi, ja / tai vaurioitunut kameran / kaiuttimen joustokaapeli. Joten tarkista kaikki nämä huolellisesti ennen kuin menet Apple-kauppaan.

Luettuani läpi paljon ehdotuksia, tämä kuulosti mielenkiintoiselta. Matala ja katso, tämä ratkaisu on todella toiminut! Olen poistanut tuon yksittäisen ruuvin kokonaan, käynnistänyt puhelimen uudelleen, ja kotipainike alkoi toimia täydellisesti.

31.5.2017 näytönsäästäjillä

Löysin kotipainikkeen keskikohdan takana olevan ruuvin (pitäen sitä metallikiinnikkeessä), ja se toimii maagisesti nyt. Tämä ei ehkä korjaa monia niistä, mutta se toimi minulle. Kiristin juuri tätä ruuvia tiukasti, mutta täytyi olla liian tiukka.

10.3.2018 mennessä billa.4 sinä

Rep: 1

Se on jotain muuta, muita juttuja on meneillään. Meillä on jatkuvasti ongelmia, että meidän piti lopettaa iPhone 7: n korjaaminen kaupassamme. Pelasin tänään henkilöni iPhone 7: n kanssa. Avasin puhelimeni 140 astetta ja tekemättä mitään muuta laitoin sen takaisin ja kotipainike lakkaa vastaamasta. Se lukee sormenjälkeäni, mutta ei napsautusta.

Kommentit:

Olen korjannut monia iPhone 7- ja 7 plus -laitteita, eikä minulla ole ollut mitään ongelmia.

Jos kotipainike ei enää vastaa vasta avaamisen jälkeen, olet joko vahingoittanut puhelimen oikealla puolella olevaa kaapelia.

Tai käytät liian paljon lämpöä, kotipainikkeen joustavuudessa on pieni siru, jos tämä on vaurioitunut, Touch ID toimii edelleen, mutta normaali kotipainikkeen toiminto ei, tämä on vaihdettava, palautettava , tai ehkä jopa reflow toimii.

Se on jotain, mitä teet kuitenkin.

29.7.2017 mennessä Ged

Luulen, että tein tänään 2 7 plus, otin aikaa siihen. Tuli todella hyvä.

Luulen, että minun on vain oltava varovainen

29.7.2017 mennessä ABDULLAH FARRUKH

Sen Apple-ohjelmisto. Suoritti kaikki ehdotukset, premium-näytön, virrankierron, palautukset, uudelleenkäytetyt tehdasnauhakaapelit, muut näytöt jne. Ei iloa. Salli sen päivittyä 10.3.2: sta versioon 10.3.3 ja voila! Kaikki toimii.

Suositus: Älä anna puhelimen virtaa minkään laitteiston ollessa irti ja pidä alkuperäistä Koti-painiketta. Laitteisto oli hieno. Näyttää siltä, ​​että puhelin on havainnut, että se on avattu ja / tai laitteisto vaihdettu ja mennyt nokaan. Epäilemättä Apple väittää, että se on turvallisuuskysymys, luultavasti korjauksen turvallisuus $$$$.

1.8.2017 mennessä Tom H

Minulla oli sama turhautuminen viiteen iPhone 7: een peräkkäin, kun käytin kalliita 50 dollarin OEM-näyttöjä.

Paljon tutkimuksen jälkeen olen törmännyt ehdotukseen, joka kuulosti mielenkiintoiselta. Matala ja katso, tämä ratkaisu on todella toiminut! Olen poistanut tuon yksittäisen ruuvin kokonaan, käynnistänyt puhelimen uudelleen, ja kotipainike alkoi toimia täydellisesti.

31.5.2017 näytönsäästäjillä

Löysin kotipainikkeen keskikohdan takana olevan ruuvin (pitäen sitä metallikiinnikkeessä), ja se toimii maagisesti nyt. Tämä ei ehkä korjaa monia niistä, mutta se toimi minulle. Kiristin juuri tätä ruuvia tiukasti, mutta täytyi olla liian tiukka.

14.3.2018 mennessä billa.4 sinä

Rep: 85

Kokemukseni tästä on kaksinkertainen ... joko hajotat HB: n tai näytön taivutus on viallinen. Sadoista tehdyistä tämä on vain kaksi nähtävää ongelmaa. Luulin, että HB oli rikki yhdessä uusimmista korjauksista, kokeilin 5 erilaista näyttöä ja luopuin. Osoittautui, että minulla oli huono erä muita kuin OEM-näyttöjä, joissa oli viallinen jousto (vakava epäonnea siellä!).

Ole varovainen HB-poiston suhteen (väännä varovasti hieman oikealle, mutta iso-suihketta ja pelikorttia ja tulee mukavasti, ole lempeä u10 ic-sirun (suuri ic keskellä HB: tä) ympärillä, se voidaan korvata, mutta tarvitset skillz!

Hanki laadukkaita näyttöjä, tiedän, että ihmiset haluavat maksimoida voitot halpamalla näyttöjä, mutta se ei ole sen arvoinen ip7: lle sellaisenaan, lopulta siirrät HB: tä vain enemmän ja se aiheuttaa ylimääräistä stressiä jo heikossa kaapelissa. Käymme nyt kunnostetuissa alkuperäisissä LCD-näytöissä ja meillä on hyvät tulokset, noin 95% kaikista näytöistä toimii täydellisesti.

En ole nähnyt mitään ongelmia tai SW: ssä tai vain avaamalla ne, IMO ovat vain myyttejä huonoista korjauksista.

Kommentit:

+1. Jos iPhone ei toimi oikein näytön vaihdon jälkeen, kotipainike on vaurioitunut johdotuksen aiheuttaman rasituksen vuoksi. TAI sinulla on huono joustavuus näytölläsi. Sammuta myös iPhone, kun huollat ​​sitä!

15.10.2017 mennessä Richard Rosenberger

Rep: 1

Säröi i7-näytön. Avasin näytön ja huomasin, että se oli paljon enemmän vaivaa kuin muut iPhone-puhelimet. Panin näytön takaisin alas. Nyt Koti-painiketta ei alusteta.

Mitään ehdotuksia?

Rep: 1

Asia on i7, kun markkinoiden koti-painike ei voi toimia, ainakin minulle yritin pari niistä, mutta ei menestystä.

Kommentit:

Asia on, että jälkimarkkinoiden kotipainikkeet eivät voi toimia i7: ssä, ainakin minulle kokeilin pari niistä eikä mitään.

24.8.2017 mennessä Omar

Rep: 23

vaihdan näytön kotipainike toimii, mutta Touch ID skannaa sen, että se ei toimi kaikki, ¿onko mitään vihjeitä?

Rep: 1

Hei, olen vaihtanut IP6: n täydellisen uudelleenrakennuksen uudelle takakotelolle, jahda kaikki nauhat, jotka on vaihdettu alkuperäisestä Apple-näytöstä metallilevyn alle ja alkuperäinen kotipainike siirretty .HB toimii, mutta ei tunnista sormenjälkitunnistinta. Minua käskettiin ottamaan pieni neliömäinen levy liittimen alla, jonka HB-liitin yhdistää näyttöön, se on näytön nauhan alla. Onko tämä totta? Olen päivittänyt iOS: n, mutta ei vallitsevaa. En välitä siitä ollakseni rehellinen, koska voin silti syöttää nelinumeroisen pääsykoodin puhelimen avaamiseksi. Ajattelen tehdä saman päivityksen siniseksi tai punaiseksi takajahduksi ip7: lle, mutta sen jälkeen kaikkien viestien lukeminen Olen kyllästynyt avaamaan ip7: n nyt siltä varalta, että HB lakkaa toimimasta kokonaan. tämä on vain niin, että puhelimeni on erilainen, ei vaurioiden takia. kaikki tämän päivityksen tiedot, joten minulla on toiminnallinen HB kerran valmis ja mitä varoa.

Päivitys (1.5.2018)

.

Rep: 23

Päivitä tai palauta vain iOS.

Se on minulle apua.

Rep: 1

KOTIPAINIKERATKAISU !!

Minulla oli sama kotinäppäinongelma kuin monilla teistä, 5 iPhone 7: n kanssa peräkkäin käytettäessä kalliita 50 dollarin OEM-näyttöjä.

Paljon tutkimuksen jälkeen olen törmännyt ehdotukseen, joka kuulosti mielenkiintoiselta. Matala ja katso, tämä ratkaisu on todella toiminut! Olen yksinkertaisesti löysänyt ruuvin kotipainikkeen takaosassa, joka pitää sen metallikiinnikkeessä, käynnistänyt puhelimen uudelleen, ja kotipainike on alkanut toimia täydellisesti.

Kaikki hyvitykset menevät:

31.5.2017 näytönsäästäjillä

Löysin kotipainikkeen keskikohdan takana olevan ruuvin (pitäen sitä metallikiinnikkeessä), ja se toimii maagisesti nyt. Tämä ei ehkä korjaa monia niistä, mutta se toimi minulle. Kiristin juuri tätä ruuvia tiukasti, mutta täytyi olla liian tiukka.

Mikä on järkevää, koska kosketusanturin pieni vääntyminen voi aiheuttaa sen toimintahäiriön, mikä aiheuttaa kaikki pelätyt kosketusongelmat. Nyt voi olla myös muita syitä, kuten halpa / heikkolaatuinen korvaava näyttö (älä ole halpa skate! Lol), rikkoutunut nauha tai vioittunut ohjelmisto, jotka kaikki voidaan ratkaista melko helposti, mutta kotipainikkeen ruuvien löysäämisen tulisi olla yritti ensin. :)

Kommentit:

Ei hätää, ja luota minuun, vaikka tämäkin tekniikka on ollut käytössä vuodesta 1999, minua hämmästytti tämä asia pitkään aikaan. Näyttää siltä, ​​että se voi johtua rikkoutuneesta nauhasta (sekä ylä- että ala-anturit) tai yksinkertaisesti kosketusanturin ruuvista, joka on liian tiukka ja häiritsee sen normaalia toimintaa. Ja syy siihen, miksi kosketus synkronoidaan emolevyn kanssa, on mielestäni mielestäni mielestäni yksinkertaisesti tyhmä ja monopolistinen. Ei ole kuin joku juottaa johtoja varastamaan sormenjälkesi. LOL

31.3.2018 mennessä billa.4 sinä

Rep: 13

Oli tämä ongelma rikkoutuneen iphone 7 plus: n kanssa, jonka ostin vahingoittuneella näytöllä. Puhelin toimi täydellisesti murtuneen näytön kanssa, mukaan lukien aloituspainike ja kosketustunnus, mutta aina kun vaihdoin kopiointinäyttöön, kotipainike ja kosketusnumero eivät molemmat toimineet, joten laitoin osat takaisin vanhaan alkuperäiseen näyttöön ja molemmat toimivat . Sitten ostin alkuperäisen kunnostetun nestekidenäytön eri osakaupasta, ja sekä kotipainike että kosketustunnus toimivat.

Tämä on laitteistoon liittyvää .. iphone 7 / 7plus -laitteille suosittelen korkealaatuisemman nestekidenäytön käyttöä halvan kopion sijaan. Myös tämä ongelma voi ilmetä, jos olit liian karkea itse kotipainikkeen kanssa, joten muista lämmittää se ennen kuin poistat alkuperäisen LCD-levyn.

Kommentit:

Minulla oli sama kotinäppäinongelma kuin monilla teistä, viidellä iPhone 7: llä peräkkäin käytettäessä kalliita 50 dollarin OEM-näyttöjä, mutta se ei ollut todellinen syy.

Paljon tutkimuksen jälkeen olen törmännyt ehdotukseen, joka kuulosti mielenkiintoiselta. Matala ja katso, tämä ratkaisu on todella toiminut! Olen yksinkertaisesti löysänyt ruuvin kotipainikkeen takaosassa, joka pitää sen metallikiinnikkeessä, käynnistänyt puhelimen uudelleen, ja kotipainike on alkanut toimia täydellisesti.

Kaikki hyvitykset menevät:

31.5.2017 näytönsäästäjillä

Löysin kotipainikkeen keskikohdan takana olevan ruuvin (pitäen sitä metallikiinnikkeessä), ja se toimii maagisesti nyt. Tämä ei ehkä korjaa kaikkia, mutta se toimi minulle. Kiristin juuri tätä ruuvia tiukasti, mutta täytyi olla liian tiukka.

miten nollata android-tabletin salasana

Mikä on järkevää, koska kosketusanturin pieni vääntyminen voi aiheuttaa sen toimintahäiriön, mikä aiheuttaa kaikki pelätyt kosketusongelmat.

Nyt voi olla myös muita syitä, kuten halpa / heikkolaatuinen korvaava näyttö, rikkoutunut nauha tai vioittunut ohjelmisto, jotka kaikki voidaan ratkaista melko helposti, mutta kotipainikkeen ruuvien löysääminen tulisi kokeilla ensin. :)

31.3.2018 mennessä billa.4 sinä

Rep: 1

*** LOPULLINEN RATKAISU KOSKEVAN ANTURIN ONGELMAN KORJAAMISEKSI !! ***

Kaverit, minulla oli sama turhautuminen viiteen eri iPhone 7: een samalla, kun käytin kalliita 50 dollarin OEM-näyttöjä, joten ongelma ei aina ole näyttö.

Kun olet lukenut kaikki nämä viestit, tässä on muutama mielenkiintoinen kokeiltava. Matala ja katso, toinen ratkaisu on todella toiminut! Olen poistanut tuon yksittäisen ruuvin kokonaan, käynnistänyt puhelimen uudelleen, ja kotipainike alkoi toimia täydellisesti.

27.6.2017, kirjoittanut sam

Yritä vaihtaa kameran / kaiuttimen / läheisyysanturin joustava kaapeli uudella, ja kaiken pitäisi toimia jälleen hyvin. Tämä näyttää vialliselta, jos se saa puhelimen toimimaan kytkettynä. Voit korvata sen uudella ja korjata kaikki.

31.5.2017 näytönsäästäjillä

Löysin kotipainikkeen keskikohdan takana olevan ruuvin (pitäen sitä metallikiinnikkeessä), ja se toimii maagisesti nyt. Tämä ei ehkä korjaa monia niistä, mutta se toimi minulle. Kiristin juuri tätä ruuvia tiukasti, mutta täytyi olla liian tiukka.

Mikä on järkevää, koska kosketusanturin pieni vääntyminen voi aiheuttaa sen toimintahäiriön, mikä aiheuttaa kaikki pelätyt kosketusongelmat.

Myös ylemmän kameran / kaiuttimen joustokaapeli on kytkettävä, muuten kotipainike ei toimi oikein.

Lopuksi, käytä vain korkealaatuisia näyttöjä (älä ole halpa skate! Lol) äläkä kiristä liikaa kosketusanturin takaosassa olevaa yhtä ruuvia. Mikä on järkevää, koska kosketusanturin pieni vääntyminen voi aiheuttaa sen toimintahäiriön, mikä aiheuttaa kaikki pelätyt kosketusongelmat.

Kommentit:

@Nwarpakir

18.4.2018 mennessä billa.4 sinä

@Baladeva Ratna

2.5.2018 mennessä billa.4 sinä

Kyllä, osta aina parasta laatua olevat osat ...

21.5.2018 mennessä Flica Hussey

Huomaa: Jos pidät korjaamoa, älä pelkää kysyä osista ja palveluista kohtuullista hintaa edullisen kellarihinnan sijaan. Hyvälaatuisen näytön avulla voit tarjota yhden vuoden takuun luottavaisin mielin, kun taas toinen kaveri kadulla ei pysty halpojen räikeiden näyttöjensä kanssa tai ne rikkoutuvat hetkessä. Suurin osa asiakkaista muistaa, kun heillä on hyvät osat ja palvelu)

14.8.2018 mennessä billa.4 sinä

@ Alex Sander

Hyvin sanottuna Alex, monet 'halvat' takaisinmaksut kaupat käyttävät roskatosia, eivätkä he ymmärrä, että se maksaa heille enemmän pitkällä aikavälillä, ja sitten ostavat ensinnäkin laadukkaita. Vaikka toimittaja vaihtaisi sen, sen pakkaus, muistiinpanon kirjoittaminen, lähettäminen, jäljittäminen, odottaminen vievät aikaa ja vaivaa enemmän.

Joka päivä asiakas tulee myymälääni täysin inhottuna korjauksessa kauppakeskuksessa, joka tekee tällaista paskaa. Luulen heille huonoa, hyvää minulle. )

31.8.2018 mennessä billa.4 sinä

Rep: 1

Joten, ostan iphone 7: n rikki näytöllä ja kotipainikkeella, joten mitä työkaluja ja osia minun on ostettava? Voisiko joku ehkä auttaa minua?

Kommentit:

Se on kysymys, kuten: 'Ostin juuri auton törmäyksessä, mitä osia ja työkaluja tarvitsen sen korjaamiseksi?' En todellakaan edes ajattele kaatuneen auton korjaamista, joten kannattaa todennäköisesti viedä se paikalliseen ammattimaiseen puhelinliikkeeseen. Se on joskus haaste jopa ammattilaisille, jotka ovat tehneet sen vuosien ajan, puhumattakaan siitä, että joku kysyy, mitä osia ja työkaluja tarvitaan. Se ei todellakaan maksa niin paljon (alle sata) ja säästää tonnia päänsärkyä. Vain ehdotus, teet mitä haluat.

10.9.2018 mennessä billa.4 sinä

Rep: 1

Mielestäni tämä on uusi ratkaisu kotipainikkeelle Iphone 7

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

Rep: 1

puhelimeni 7 plus koti avain ei toimi jälkeen -näyttö korvaus miten ratkaista nämä ongelmat

Rep: 325

Joko uuden näytön kotipainikkeen taivutus ei toimi - tai sen itse painikkeen kaapeli on vaurioitunut. Jos se on näytön taivutus - käytä toista näyttöä, jos se on repeämä kotipainikkeen joustavuudessa, on ongelma. Vain Apple voi korvata kotipainikkeet iPhone 7/8: lle. Äskettäin on kuitenkin keksitty ratkaisu, joka kiertää omenaa. Voit ostaa uuden latauslaitteen, jossa on uusi kotipainike, joka ohittaa laitteiston tarkistuksen käynnistyksen yhteydessä ja saa sinut käyttämään puhelinta. Kuitenkin ilman kosketustunnusta ja joissakin tapauksissa salamaportti ei toimi myöskään kuulokkeiden kanssa .. :)

Rep: 1

Joten päivitä ... tyttäreni pudotti iPhone 7Plus -laitteensa ja näyttö hajosi. Korvasin sen näytön korvaavalla sarjalla, joka korvasi kaikki, paitsi kotipainiketta. Toiminnot tai sormenjälkitunnistus eivät toimineet. Otin sen irti ja tarkistin yhteydet useita kertoja turhaan. Noin kolme viikkoa myöhemmin hän pudotti sen uudestaan ​​ja löi itsensä ja itseluottamukseni mursi ja vein sen kauppakeskuksen korjauskioskiin ja he korvasivat näytön ja kaikki toimi nyt? Joten et ole varma, mikä korjasi sen tai miksi se ei toiminut aiemmin.

Kommentit:

rehellisesti sanottuna se oli todennäköisesti käyttämäsi näyttö. työskentelen korjaamossa ja käymme läpi sata viikossa. satunnaisesti meillä on upouudet näytöt, jotka joko eivät tunnista kotipainiketta tai aiheuttavat laitteen käynnistyssilmukan. vahvistamme testaamalla saman näytön muilla laitteilla. Vaihda näyttö toisella, ja se toimii hyvin. teoriamme on, että se on kaapeli, joka kulkee kotipainikkeen liittimestä logiikkalevyyn. ehkä omituisuus tai vain huono nauha. Kummassakin tapauksessa sitä tapahtuu usein useilla näytönvalmistajilla. id hakea hyvitystä näytöllä, jota yritit alun perin, jos olisin minä.

2.4.2019 mennessä Chris k

Rep: 1

Hei kaikki, käyn läpi tämän tuskan myös ** -palvelussa ... muutama päivä sitten vaihdoin rikkoutuneen näytön ei-niin hyvällä uudella näytöllä ja testasin sen (valitettavasti asentamatta heti kotipainiketta) nähdäksesi, toimiiko se. Kun huomasin, että se toimi, asensin kotipainikkeen uudelle näytölle yrittäen olla yhtä lempeä kuin mahdollista, ja puhelin antoi minulle kosketustunnuksen virheilmoituksen. Joten laitoin kotipainikkeen takaisin rikki näyttöön, mutta löysin oudon käyttäytymisen: kosketusnäyttö ei reagoinut (ja kotipainike ei enää toiminut). Muutaman yrityksen jälkeen huomasin, että jos oikeanpuoleinen näytön liitin on kytketty, kosketusnäyttö ei reagoi kotipainikkeen liittämisen kanssa tai ilman. Jos vain vasemman näytön liitin on kytketty, kosketusnäyttö toimii, mutta ei kotipainiketta. Uudessa näytössä kosketusnäyttö toimii kaikkien kahden liitännän sijaan, mutta kotipainike ei toimi. Onko kukaan teistä kokenut jotain tällaista? Kiitos!

Kommentit:

Voin olla kanssasi samaa mieltä, sama tapahtui minulle kaksi päivää sitten - (surulliset kasvot)

20.5.2020 mennessä Jerry Mindful

Albert